Dotazník pro rodiče a pedagogy žák školy

Dotazník pro učitele, nebo rodiče žáka základní školy

Struktura záznamu pedagogické diagnostiky (zakroužkujte, či jinak označte své pozorování, napište si datum záznamu pro další porovnání s časovým odstupem)

  1. Reakce na kolektiv – bez obtíží, s drobnými vymezováními, konfliktní, straní se (nerozumí, nechápe, není vyzrálé pro kooperativní hru.
  2. Reakce na zadané úkoly – odpovídající – zvláštní, ale plní úlohy - nezvládá, nechápe
  3. Porozumění zadání – chápe, pracuje – dotazuje se – nechápe, neplní
  4. Plnění zadaných úkolů – samostatně – s dopomocí – s trvalým vedením pedagoga
  5. Úroveň sebeobsluhy (oblékání, hygienické návyky, dodržování čistoty, jídlo,..)
  6. Reakce na oslovení (oční kontakt, reakce na jméno)
  7. Chování k autoritě (respektování autority – respektování zákazů – opakované upozorňování – fyzické usměrnění
  8. Afektivní chování – smích – pláč – křik – afekt – záchvatovité chování – nepřiměřené reakce
  9. Hrubá motorika – obratný – neobratný
  10. Jemná motorika – manipulace s předměty – používání předmětů
  11. Grafomotorika – úchop psacího náčiní – správný – drápovitý – křečovitý – neobratný
  12. Mluva – obratná – potíže v artikulaci – řečová vada – další odlišnosti (specifikujte)
  13. Písmo – odpovídající – neúhledné, leč čitelné – chybějící písmena -vynechávky – nesouvislost textu
  14. Čtenářské dovednosti – plynulost – přetrvávající obtíže v plynulosti, leč rozumí – potíže ve čtení, chybí porozumění
  15. Aktivita – pomalý, neaktivní - klidný – aktivní přiměřeně - výrazně aktivní – zbrklý, rtuťovitý
  16. Motivace – jakou motivaci dítě upřednostňuje – materiální (bonbon) – materiálně – sociální obrázek – sociální (pochvala)
  17. Neobvyklé chování, které zaznamenáváte.